Valeria Lukyanova este foarte spirituala


Valeria LukyanovaI se spune papusa vie si arata exact ca un model Barbie, cu ochii mari, sani plini si picioare subtiri…

Valeria (Valeriya) Lukyanova afirma pe youtube ca frumusetea ei vine dintr-o genetica buna, si chiar o arata pe mama ei langa ea, pentru a dovedi asta.

Insa a marturist ca si-a pus niste silicoane, dar doar atat.

Unii mai susotesc pe bloguri si forumuri ca ar fi facut nu stiu ce operatii estetice complexe…

Detallii incitante despre Valeria Lukyanova

Valeria Lukyanova a marturisit ca foloseste machiaj, chiar foarte mult si ca manaca doar fructe.

Numele ei spiritual este Amatue si este interesata de esoterism, muzica sacra si calatorii astrale.

Este nascuta pe 23 August 1985

Mesaj de la  Valeria Lukyanova transcris de pe Youtube:

„Buna, imi pare rau pentru engleza precara. Acum o studiez. Sunt o cantareata ezoterica, Amatue.

„Amatue este numele meu din spațiu.

M-am angajat în practici spirituale și meditații, ele ma inspira in munca mea. Scriu muzică și poezie.

Predau de asemenea oamenilor seminarii despre cum să părăsească corpul fizic și sa călătorieasca în Spiritul pur, prin întinderi nesfârșite ale universului! Acest lucru este atât de frumos! Zburand din trup, aceasta este, probabil, cea mai importantă sursă de plăcere pentru mine.

Multe din cântecele mele au fost scrise acolo, în alte spații, precum și la trezirea din somn. Deci, sentimentele mele, piesele sunt foarte neobișnuite. Melodiile din alte lumi și universurile deschid un fel de portal de energie pentru ascultatorii muzicii mele.

Iubesc toate lucrurile vii, așa că nu mănânc carne. Am mâncat doar fructe și scopul meu final este alimentarea cu energie solara. Dar, pentru a renunta într-o singură zi la toate produsele alimentareeste  imposibil. Ai nevoie pentru a merge treptat.

Dragoste și Lumină pentru voi toti.”

Opinia mea este ca frumusetea lui Valeria Lukyanova emana din calitatile ei spirituale precum iubirea altruista, bunatatea, compasiunea. Nu manca carne, nu fumeaza… Desigur ca foloseste machiaj, dar nu cred ca a facut alte operatii decat la sani.

Vezi poze cu Valeria Lukyanova.

Lasă un răspuns

