Tot ce văd


Tot ce văd e doar o amintire
Re-trecută prin gânduri uitate,
Ceea ce ochii pot să-mi arate,
Tot ce văd, e doar o amintire.

E numai un chip care se plimbă
Şi-n treacăt se-ntoarce – mă vede…
Dacă tu eşti, pot doar a crede;
E numai un chip care se plimbă.

Şi te imaginez pe tine,
Când mă priveai şi te priveam…
Acum doar eu mă uit pe geam
Şi te imaginez pe tine.

E numai un glas care şopteşte
Şi-ntruna îmi spune de tine;
Iar visul nu-l pot distinge –
E numai un glas care şopteşte.

Lasă un răspuns

